tiistai 29. tammikuuta 2013

Pyörätreenitunnelmia

Sain joululahjaksi sykemittarin, johon olen ollut ihan huipputyytyväinen! Kyseessä on Polarin FT7. Se on helppokäyttöinen ja näyttää mulle juuri ne asiat, joista olen kiinnostunut eli treenin aikana sykkeen, kalorit ja että kohotanko kuntoa vai poltanko rasvaa. Loppupalautteesta näen keskisykkeen, maksimisykkeen, jakauman rasvanpoltosta ja kunnon kohotuksesta, treenin keston sekä kulutetut kalorit.

Muistin kerrankin ottaa pari kuvaa todisteiksi treenin jälkeen:



Lisäksi Johanna napsaisi kuvan mun tän päivän treenieleganssista:


                           Trikoot Reebok, treenipaita Craft, kengät Adidas


Olen siis ruumiinrakenteeltani melkoisen rinnakas ja harteikas pötkylä. Toivottavasti muutaman kuukauden päästä saa ottaa hieman erinäköisen kuvan. :D

Ps, kävin muuten vaa'alla ja se näyttää nyt täysin samaa kuin ennen Vietnamiin lähtöä! JEEE! Tästä on siis suunta vain alaspäin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti