tiistai 8. tammikuuta 2013

Mikä fiilis? Aivan mieletön fiilis!

Nyt oli pakko tulla kirjoittamaan vielä tämän päivän treeneistä, oli niin mieletöntä!

Selvisin kuin selvisinkin siis hengissä kahdesta tunnista, vaikka melko pystymetsästä treeneihin meninkin. Ensimmäinen tunti oli "Terve selkä", jonka ajattelin olevan kevyehkö tunti sen iäkkäämmän ikärakenteen ansiosta. Luulin myöskin treenin keskittyvän selkään nimensä mukaisesti. Olin ihan posiitivisesti yllättynyt, kun tunnilla lämmiteltiin ensin pari biisiä ja sen jälkeen käytiin kaikki lihasryhmät läpi. Liikeet olivat helppoja, yksinkertaisia ja klassisia, mutta syke nousi kivasti! Keskisykkeeksi määräytyi kiltisti 130. Lisäpisteitä musiikista; siellä kasarihittien joukossa jopa mun yhden lempparibändin, Gunnareiden, Paradise City! Olin aika fiiliksissä. Loppuun tehtiin vielä kevyet venyttelyt. Kaloreita kului tunnin aikana 401, josta olin tosi iloinen! Tunti oli tosi hyvä lämppäri toista ajatellen. 

Toinen tunti oli sitten spinnausta, johon mulla on ollut voimakas viharakkaussuhde. Olen ilmeisesti ennen tehnyt säädöt päin persettä, koska viime kerralla kun kokeilin (miljoona vuotta edellisestä), satulassa istuminen tuntui melko sieltämättömältä alusta loppuun. Todennäköisesti olen pitänyt sarvia ihan liian alhaalla. Nyt oli säädöt kunnossa ja voi että kun mä tykkäsin! Hiki virtasi ja syke hakkasi! Sali oli melkein täynnä ja kaikilla tuntui olevan hyvä fiilis. Aivan mahtavaa. Mahtava tunne vaan jatkui, kun katsoin sykemittarin lukemaa, joka näytti kulutetuiksi kaloreiksi 503!

Kulutin siis tänään liikunnalla 904 kaloria! Ihan mieletöntä! Nyt jää varmasti syömisten ja liikunnan välinen ero kunnolla miinukselle, vaikka olenkin syönyt terveellisesti ja täysipainoisesti. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti